Wanita Ini Tanggung Teman Lelakinya “Selama 8 Tahun”! Namun Setelah Kaya, Ini “Balasan” Si Teman Lelaki kepada Teman Wanita Beliau ! Sangat Terharu!!!!

Posted on

“Aku takde wang, tak punya rumah, tak punya kereta, namun aku cuma ada cinta, mahukah kamu menjadi teman hidupku?” Jika kalimat ini terucap dari mulut seorang lelaki, mahukah kamu menerimanya? Ada seorang wanita, yang setiap hari bekerja keras demi menanggung sara hidup teman lelakinya selama 8 tahun. Ramai orang yang mengata dia perempuan yang bodoh, namun hubungan mereka berdua saat ini, malah membuat iri hati semua orang.

Wanita ini bernama Dee Devlin, teman lelakinya adalah seorang atlet pertahanan diri dunia, Conor Mcgregor. Sekarang, Conor adalah seorang bintang besar UFC (kejuaraan tinju dunia). Namun jika tidak ada 8 tahun yang lalu, ia mungkin tidak  sebegini berjaya…

Aku punya roti, kamu cukup balas cintaku sahaja…

Mereka bedua hidup bersama 8 tahun lebih, Conor adalah seorang penganggur, mereka berdua tinggal dalam satu apartemen kos sederhana. Seluruh sara hidup mereka ditanggung oleh pendapatan Dee. Conor bercita-cita untuk menjadi juara dalam beladiri campuran. Demi mendukung cita-cita teman lelakinya itu, Dee setiap hari bekerja keras, bahkan hampr tanpa cuti, demi memberikan makanan dengan khasiat yang baik, serta membiayai kelas latihannya.

Meski dicerca banyak orang, namun hanya Dee yang paling mengerti impian teman lelakinya sendiri. Beban hidup yang berat, membuat Dee tak pernah memiliki wang lebih untuk bersenang lenang, namun Dee tak pernah mengeluh. Sebab ia yakin, suatu saat Conor akan berhasil!

Setiap kali, saat Conor kalah dalam pertandingan, Dee tak pernah memarahinya, ia selalu menghibur dan menguatkannya, “Conor, tak apa. Suatu hari nanti pasti boleh!”

Conor akhirnya semakin lama semakin banyak memenangi pertandingan, mengalahkan satu demi satu juara dunia. Ia menjadi juara di setiap pertandingan, membuat dirinya menjadi lawan yang paling disegani.

Sokongan dari segi mental dan fizikal teman wanitanyalah, yang dapat membuat Conor menjadi sehebat hari ini. Yang menariknya, Conor tidak pernah lupa akan jasa Dee, setiap kemenangan yang diraih, pasti akan dirayakan bersama dengan Dee.

Meski Dee sudah berkali-kali menyaksikan pertandingan Conor, namun hingga sekarang, Dee selalu memeluk Conor disetiap akhir pertandingannya.

Satu demi satu pertandingan dimenangkan, membuatnya menjadi jutawan, harga bagi setiap perlawanan beliau pun semakin lama semakin mahal, dan ratusan ribu peminat yang rela membeli tiket untuk menonton pertandingannya. Kini ia dapat membeli rumah besar, kereta mewah, dan segala apa yang beliau inginkan…

Setiap kali perlawanan berakhir, Conor akan selalu membawa Dee untuk membeli belah. 8 tahun yang lalu, Dee sama sekali tak akan menikmati hal ini. Diam-diam membelikan hadiah untuk memberi kejutan pada Dee.

Membawa Dee ke tempat yang mewah. Membawanya menaiki kereta mewah dan jet pribadi, yang hanya boleh mereka angankan ketika menonton melalui TV dahulu.

Membawanya pergi bercuti, kemanapun Dee mau!

Namun, Conor tetap paling suka di rumah bersama Dee, meminum kopi buatan Dee, memakan masakan yang selama 8 tahun beliau makan.

Sentiasa dalam dorongan selama 8 tahun dari Dee lah, yang mebuat Conor menjadi berjaya seperti hari ini. Kisah romantik moden ini sungguh membuat inspirasi semua orang!

Hubungan yang paling baik adalah, tak peduli susah ataupun senang, tetap sentiasa saling menyokong satu sama lain!

Sumber: fafaup

Viral Malaysia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *