sebelum meninggal dilihat terlebih manja hingga meminta untuk tidur bersama ibu dan bapanya dengan alasan selepas ini dia tidak dapat lagi tidur dengan ibunya

Posted on

Pengantin wanita meninggal jelang akad nikah|Palembang:Siapa sangka hari yang sepatutnya menjadi hari paling bahagia kepada pasangan Elsa Putri Julita dan Darmadi bertukar pilu apabila pengantin wanita meninggal dunia sejam sebelum akad nikah di langsungkan Ahad 7/5/2017

Syahrial bapa kepada Arwah mengatakan bahwa anaknya itu mengadu sakit pedih dibagian dada serta mengalami sesak nafas sebelum rebah,namun keadaannya tetap sedar.

Arwah kemudian dibawa kehospital,namun sayang wanita kelahiran 1997 itu meninggal dunia dalam perjalanan.

Sementara itu menurut ibu arwah yulianan berkata ,anaknya itu sempat meminta maaf dan berkata dia sudah tidak tahan lagi sebelum meninggal dunia dalam pangkuannya.

Dimaklumkan kejadian itu berlaku sebelum pihak pengantin lelaki sampai kerumah pengantin wanita.Selang beberapa jam kemudian kerabat dari pengantin lelaki dan wanita berkumpul dirumah untuk acara pemakaman.

Selain itu,yuliana juga memaklumkan seminggu anak gadisnya itu sebelum meninggal dilihat terlebih manja hingga meminta untuk tidur bersama ibu dan bapanya dengan alasan selepas ini dia tidak dapat lagi tidur dengan ibunya.

http://eberita.org/pengantin-wanita-meninggal-jelang-akad-nikah/

Viral Malaysia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *