“Saya telah diserang kerana kurang sempurna sebagai manusia” – Ainul Aishah kecewa disuruh tutup payudara kerana tiada lurah

Posted on

“Saya telah diserang kerana kurang sempurna sebagai manusia” – Ainul Aishah kecewa disuruh tutup payudara kerana tiada lurah

Sejak kebelakangan ini pelakon Ainul Aishah kelihatan semakin cantik dan bergaya. Bukan saja sering bersenam di gimnasium, Ainul juga dikatakan semakin seksi dalam berpakaian, terutamanya setelah bergelar kekasih seorang lelaki lacak.

Bagaimanapun, ada yang tidak senang dengan cara Ainul berpakaian. Seorang pengguna Instagram telah menghantar mesej terus (direct message) kepada Ainul menyuruh pelakon itu mengenakan bra push-up atau tutup saja payudaranya kerana tidak mempunyai belahan payudara (cleavage).

Keseluruhan artikel dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Wanita itu yang menggunakan kata pengguna @drnoorkartini memberitahu Ainul:

Payudara awak nampak sangat kecil. Mungkin bra push-up boleh membantu? Atau tutup sajalah (payudara). Jangan beriya sangat nak tunjuk belahan itu, sebab memang jelas awak tak ada belahan payudara. Dari orang mengata, tutup saja payudara itu. Hanya sedikit nasihat.

Ainul menjawab dia tidak kisah jika orang mengata, dan meminta wanita itu jangan jadi kelakar dan jaga payudara sendiri. Wanita itu kemudiannya memberitahu:

Saya bukan nak jadi kelakar. Dan payudara saya besar, jadi tak perlu kisah. Pakailah bra-push up supaya tak sakit mata memandang.

Pinggang dah cantik tapi kalau tak seimbang dengan payudara yang cantik tak jadi juga.

adcf0aa1-1325-4469-83ea-f02a07714a44a6c3afcf-0cd9-4b0e-a32b-8b0d41d355d4

Ainul memuat naik salinan perbualan di Instagram itu melalui fungsi InstaStory. Ainul menulis:

Saya telah diserang kerana kurang sempurna sebagai manusia. Adakah anda (gadis-gadis) semua rasa adil untuk dilayan seperti ini hanya kerana anda tidak ada apa yang orang lain ada?

Tolong bersikap baik dan memperkasa sesama wanita bukannya jadi biadap dan jahat mulut.

Penulis agak kagum dengan sesetengah orang yang begitu rajin menghantar mesej menegur orang yang tidak dikenali mengenai cara berpakaian kerana bagi penulis, memang malas. Setakat pandang sajalah.

Tinjauan penulis mendapati akaun Instagram @drnoorkartini  tidak lagi wujud dan besar kemungkinan hanyalah akaun palsu. Apa pendapat anda?

Sumber: beautifulnara.com

Viral Malaysia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *