“Memang salah saya tapi sumpah demi Allah bukan isu curang, saya sudah penat menghabiskan 14 tahun dengan alam percintaan ” – Kamal Adli

Posted on

Hubungan pasangan popular Emma Maembong dan Kamal Adli boleh dikatakan ibarat retak menanti belah sekarang ini semenjak Emma memuatnaik status di Instagram miliknya yang berbaur mencurigakan.

Hubungan mereka dikatakan berantakan apabila Kamal dikatakan kantoi saling berbalas mesej dengan pelakon yang bergandingan dengannya dalam sebuah drama.

“Memang salah saya tapi sumpah demi Allah bukan isu curang, saya sudah penat menghabiskan 14 tahun dengan alam percintaan ” – Kamal Adli

Kamal sewaktu ditemui di sidang media Anugerah Skrin 2017 berkata, dia telah cuba menyelesaikan masalahnya dengan Emma.

Kamal turut mengakui kesalahan dirinya namun perkara itu bukan seperti apa yang difikirkan oleh Emma ataupun kebanyakan pihak.

“Pusing-pusing balik memang salah Kamal walaupun perkara ini tidak berkait dengan isu curang. Sumpah demi Allah bukan isu curang. Semuanya salah faham”, jelasnya.

screen-shot-2017-10-19-at-1-34-46-pm

Tambah Kamal lagi, dia betul-betul mencintai Emma kerana sudah bersamanya sewaktu susah dan senang.

“Saya menerima Emma sebagai Fatimah Rohani (nama sebenar Emma) bukannya Emma Maembong yang orang semua kenali.

Saya sudah penat menghabiskan 14 tahun dengan alam percintaan (merujuk kepada hubungan terdahulu bersama bekas kekasih)” luahnya.

screen-shot-2017-10-19-at-1-36-04-pm

Kamal juga sudah berusaha untuk memujuk Emma dengan pelbagai macam cara sehinggakan dia sanggup terbang ke Sabah semata-mata mahu bertemu Emma dan memujuknya.

“Kalau nak Kamal pujuk, Kamal akan pujuk cuma Kamal minta supaya janganlah Emma pergi dari hubungan ini”, pintanya.

Begitulah dugaan manusia dalam bercinta. Pasti ada ujian yang akan melanda. SURIA doakan supaya Kamal dan Emma dapat menemui jalan penyelesaian yang terbaik. Ramai yang mendoakan supaya kalian berdua bertemu jodoh dan berkahwin.

Sumber: Suria

Viral Malaysia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *