Masih Ingatkah Penyanyi Lagend “To’Ki” Yang Popular Tahun 90 AN? Lelaki Ini Dedahkan Keadaan Beliau Yang menyedihkan Bila Terjumpa Di Petron. Tak Sampai Hati Nak Amik Gambar Isteri Dan Anak Beliau……

Posted on


“Assalamualaikum Ohmedia 

saya ada berita yg agak sedih utk dikongsi.. admin kenal x to’ki yg nyanyi lagu hampa tu? Fyi beliau sgt daif skrg..td terjumpa di petron, kami ada bersembang ttg kehidupan beliau.

Sebagai seorang bapa, sy sgt terkesan apbila beliau minta sedikit ihsan utk anak dan isteri mkn..kerana sy juga punyai anak dan isteri..
sedih sgt tengok keadaan mereka..dia tidak meminta, cuma cara beliau yg sgt peramah dan kita sendiri akan faham niat beliau..kenapa beliau begitu, allahu alam..
beliau juga ada beritahu yg beliau ada siapkan beberapa buah lagu baru, namun tiada peluang yg dilihat.. kerana nk mkn pun xde modal, apatah lagi nk gunakan duit utk perkara yg besar..
sy pun xpandai sgt nk luahkan apa yg beliau luahkan kepada saya..lagi pula ramadhan yg semakin hampir dan syawal yg akan tiba..
semoga sedikit informasi yg sy beri ini mendapat perhatian Ohmedia supaya boleh membantu insan seni berbakat ini yg juga saudara islam kita.. apa2 admin msj la sy ye..
syada no telefon beliau mungkin admin boleh hubungi sendiri.. semoga ramadhan dan syawal kali ini kita boleh beri senyuman kepada mereka insy’allah..
Ps: dia seorang lejen yg semua kenal..mustahil kita pegi karok xpilih lagu beliau..kan?haha. Tq admin semoga Oh! Media terus maju jaya….Assalamuaiakum 😘
Tak sampai hati nk amik gmbar isteri dan anak beliau..apatah lagi kereta..admin tgk peluh dia kt baju tu pun mesti admin tau kan 😢😢
Ben nathan dah settle…mungkin rezeki beliau pulak kan…
– Engku Lokman.

Sumber Foto: Pencarian Facebook
Sumber: http://www.taliponburok.com/masihkah-anda-ingat-dengan-penyanyi-toki-penyanyi-popular-tahun-90-an-apa-khabar-toki-sekarang-ni-gambar-terkini-beliau/

SUMBER

Viral Malaysia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *