Korang Pernah Mimpi Tentang BAYI?? SERAM… Inilah Maksud Jika Selalu MIMPI Bayi !!!

Posted on


Assalamualaikum. Terima kasih admin sebab approvekan sharing saya ni. Saya selalu jadi tukang baca dalam page ni. Banyak benda saya dapat. Yang baik yang buruk. Hehe. Mungkin hari ni berbagi saya bisa jadi manfaat untuk orang lain. Insyaa Allah.

Saya nak share satu kemitraan yang mungkin ramai pernah hadapi, atau pun banyak yang tak berapa ambil kisah hal ni.

Siapa pernah mimpi bayi? Apakah nampak bayi (orang lain tengah dukung), dukung bayi atau menyusui dalam mimpi? Kadang-kadang jugak kita mimpi ada orang nak bagi bayi tu dekat kita? Waktu nak dukung tiba-tiba tersadar dari tidur.

Untuk yang biasa dengan medis Islam mesti dah tahu apa arti mimpi bayi ni.
Untuk yang tak tahu sebenarnya mimpi bayi ni berarti kita sedang dalam gangguan jin atau lebih tepat sebagai abadi.

Tidak menjadi masalah kalau kita hanya nampak saja bayi dalam mimpi. Maksudnya kita tak sentuh langsung bayi tu dalam mimpi kita. Kalau dah start dukung tu berarti kita dah terima saka ataupun jin dah ada masuk dalam tubuh.

Pernah ada sahabat yang pesan saya bertanya pasal gangguan jin ni. Dia kata dia selalu susah tidur malam. Kadang-kadang dia nampak kelibat lembaga hitam. Dia selalu mimpi dia sedang menyusui. Sampai dia rasa sayang dengan bayi tu. Rupanya dia pernah terima saka dari arwah nenek dia waktu dia masih kecil. Tanpa dia tahu.

Almarhum Tuan Guru Haron Din dulu pernah bagitahu bila kita bisa nampak benda halus, bukan berarti kita ada kelebihan. Tapi mintalah dengan Allah supaya sembuhkan kita dari penyakit tu, bila sampai tahap kita dapat nampak macam-macam benda gaib berarti kita sedang dalam sakit. Jangan bangga dengan benda-benda macam ni. Kalau bisa cari lah perawat dari pusat pengobatan Islam minta rawat dari penyakit ni. Takut menjadi mudarat dengan diri kita nanti.

Ada tak antara teman-teman pembaca yang pernah terima perhiasan warisan nenek moyang? Atau barang-barang yang dibuat dari emas. Seringkali perhiasan ni nenek moyang kita akan bagi sebelum dia meninggal. Bisa jadi waktu tu lah saka tu diwarisi. Kita terima perhiasan tu berarti kita sedang warisi saka dari nenek-nenek kita tanpa sadar. Ada jugak kawan saya pernah tanya pasal gangguan yang dia alami. Bila saya tanya lebih lanjut rupanya dia pernah terima perhiasan (emas) dari arwah nenek dia beberapa minggu sebelum nenek dia meninggal. Bila saya bertanya baru dia sadar rupanya gangguan yang dia alami dimulai setelah dia terima perhiasan yang nenek dia beri kepada dia.

Orang yang ada saka ni, selagi dia tak wariskan saka dia tu pada orang lain dia memang akan susah nak meninggal dunia. Mungkin dia dah meninggal tapi saka tu masih akan tetap hidup dalam tubuh dia. Menyebabkan dia nampak masih hidup pada waktu tu. Arwah atuk saya, beberapa hari sebelum dia meninggal rupa dia dah lain dah. Waktu tu kami sekeluarga jumpa dia dekat emergency room. Saya mencoba pegang tangan atuk saya, lepas tu saya tengok muka dia dah macam bukan rupa atuk saya. Mungkin cuma perasaan saya je waktu tu. Tapi lepas beberapa hari, bila atuk meninggal baru lah nampak muka atuk yang kami kenal selama ni. Sebelum tu memang nampak lain. Saya memang tahu atuk ada saka. Mungkin saka tu dah diterima orang lain dah. Tapi tak tahulah siapa yang terima. Lepas tu atuk pun pergi jauh tinggalkan kami semua.

Dulu, saya selalu mimpi benda tak baik. Pernah beberapa kali saya mimpi orang bagi benda dalam plastik hitam. Orang dalam mimpi tu perempuan rambut panjang. Pernah sekali saya terima plastik tu, bila saya buka isi dalam plastik tu daging mentah. Esoknya bila bangun dari tidur seluruh keluarga sakit. Rupanya mimpi tu indikator sihir yang dikirim dekat keluarga kami. Ada yang kata best dapat mimpi petunjuk macam ni, tapi sebenarnya tak best pun. Dalam mimpi macam-macam benda saya nampak. Dan saya tak suka tengok benda tu dalam mimpi saya. Saya tak suka mimpi benda-benda yang menakutkan. Saya tak suka dengan perempuan yang saya nampak dalam mimpi saya. Saya selalu tak bisa tidur nyenyak bila dah mulai mimpi maca tu. Alhamdulillah sekarang saya dah tak mimpi buruk-buruk dah. Saya selalu minta dekat Allah saya tak ingin mimpi macam tu lagi.

Sebenarnya nak cakap, benda mimpi bukan semua mainan tidur. Tapi kalau dah kita asyik mimpi benda yang sama maknanya ada lah maksud mimpi tu yang nyata. Saya bukanlah arif sangat dalam benda ni. Saya mencoba belajar, kadang-kadang saya baca. Dengar ceramah pasal SAKA dan SIHIR ni. Jika ada bagian apapun dalam cerita saya ni yang salah, mohon sesiapa tolong betulkan.

Apa yang saya share bukan berarti saya berlagak pandai dalam bab ni, tapi saya nak share pengalaman saya yang mungkin ada sebagian pembaca alami jugak. Mungkin ada yang alami benda sama tapi tak tahu benda ni jadi sebab apa. Mana tahu ada yang nak share cerita sendiri. Dapat jugak tambah apa yang saya dan teman pembaca yang lain tak tahu. Bisa sama-sama tambah ilmu. Sebab bab sihir ni bisa jadi masalah hidup dan mati. Saya dah puas dengar cerita orang meninggal sebab sihir. Saya dah puas tengok macam mana buruknya efek sihir ni dekat keluarga orang lain. Sihir ni teruk macam mana pun insyaa Allah ada jalan sembuhnya.

Saya pernah nampak dengan mata kepala saya sendiri seorang budak yang satu badan penuh dengan kudis, tak mampu berjalan dah nak berdiri pun dah tak dapat. Selama beberapa tahun dia sehat alhamdulillah lepas bertahun-tahun berobat dengan Darussyifa ‘. Saya sendiri nampak macam mana dia berubah, dari pertama kali dia datang didukung ayah dia dan bila dia sehat mampu berjalan dengan baik tanpa perlu didukung lagi. Kulit dia pun dah pulih meskipun masih ada bekas luka yang tinggal tapi lebih baik dari luka-luka yang pernah ada dekat seluruh badan dia dulu.

Macam makin lama makin panjang lah pulak cerita saya ni. Hehehe. Insyaa Allah ada kesempatan lain hari saya share cerita lain pulak. Terima kasih semua yang dah membaca. Selamat berbagi ilmu ^^

Assalamualaikum.

Sumber : infoje

Viral Malaysia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *