dia ejek saya ,perli saya gemuk ,hidung saya kembang ,bontot macam itik,dia panggil saya ” kuda”-itulah sikap suamiku

Posted on

sekadar gambar hiasan

Asslamualaikum admin saya betul2 stress nak bunuh diri pom ade tolonnglah admin saya nak minta pendapat sahabat krt di sini ,pergolakkan rumahtngga smakin hari semakin parah ,suami dengan sikap x amik peduli ,tadi tghari saya bawak bekal lunch untuk dia kat tempat keja lepas makan saya saja mintak nak tengok phone dia ,

dia jegilkn mata dan tinggikan suara sambil nak hempas tel dia ,tu pom depan rakan sekerja dia ,saya betul2 x sangka sebab mintak tel dia marah saya x tentu pasal ,saya pergi ke belakang menangis usah nak pujuk saya dia siap ketawa2 lagi kat depan dengan kawan dia ,dia biarkan saya duk menangis kat ruang belakang sorang2 hampir sejam saya dok belakang langsung dia x peduli ,

patutla selama ni bila saya masak dia kata x sedap ,bila saya keluar dengan dia dia kata saya selekeh,bila saya pakai make up lipstik dia kata saya buang tebiat ,bila saya x bagi lepak balik sampai subuh ,dia kata saya meroyan ,saya tahu dia wassap dengan pompuan ,Allah nak tunjuk sekejap je ,tapi dia nafikan sanggup bersumpah demgsn nama Allah sanggup menipu saya ,kadang depan anak2 kami bergaduh ,anak nak meningkat remaja diorang pom stress dengsn pergaduhan kami dah lama kahwin anak pom dah besar tapi ….saya ni serba x kena di matanye ,

macam2 dia ejek saya ,perli saya gemuk ,hidung saya kembang ,bontot macam itik ,dia x pernah panggil saya yang baik 2 kadang dia panggil saya ” kuda” sebab gigi saya jongang saya terima apa je walau hati saya terguris ,arini dia membentak sampai nak hempas tel sebab saya mintak nak pinjam je,dah lama kisah saya ni dah lama saya sabar tapi saya x jumpa jalan keluar ,selalu saya berdoa pada Allah tunjukksn hidayah buat suami ,namun entahla sekarang saya pasrah setiap kali saya berdoa apa yang saya harapkan Allah bagi saya kekuatan,kecekaln ,

ketabahan demi ” anak” saya x kuat sahabat ! Saya x kuat !” Allahhu..terase berat beban yang saya pikul ,nak mengadu dengan siapa????! Saya cuma sebatang kara ,Allahhu ,andai suatu hari saya dah x mampu untuk hadapi ini semua saya mintak Allah cabut saja nyawa saya ,tentang suami saya dah letih ,letih di tipu ,letih menangis kerana sikapnye ,benarlah kata orang ” kalu dh kaki betina tu susah nak buang !” x perlulah saya tunjuk bukti moga Allah tunjukkan kecurangan nye pada saya suatu hari nanti ,saya dah penat untuk berfikir tentang kecurangannye dah banyak kali dia curang dengan saya ..moga Allah bagi hidayah untuk dia ..
Allahhu saya penat!” saya penat!”

Viral Malaysia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *