Assalamualaikum.. Syukran admin sebab sudi publish post aku ni. Disebabkan aku ni senior uia yang dah bertahun-tahun grad so aku […]

Assalamualaikum, Terima kasih admin kerana sudi menyiarkan confession aku ini. Disebabkan hari ini adalah hari terakhir ramadhan pada tahun 2017 […]

Ramai tidak sedar dalam al-Quran ada menyentuh tentang usia ini. Tentu ada yang sangat penting, perlu diperhatikan dan diambil serius […]

Salam Ramadhan. Semoga admin menyiarkan confession aku. Thanks. Tujuan aku untuk hightlight isu yang agak sensitif, terutama masa berkumpul ramai-ramai […]

Assalamualaikum, salam Ramadhan. Terima kasih admin kerana sudi approve confession ni. Berdosakah aku gemuk? Tolong tanya pada diri masing2, berdosakah […]

Assalamualaikumm! Hehehe. Thanks admin kalau siarkan confession ku inihh. Tengok tajuk bunyinya macam nak keluh kesah nasib jadi gemuk kan? […]

Salam, hai.. Baru2 ni aku ada baca confession pasal budak praktikal kat bank tu. Aku terpanggil jgk nak confess sesuatu […]