Apa kah berdosa seorang isteri bermain wasapp dengan laki2 lain yang xpernah berjumpa sekadar kenal di wasapp..tanpa izin saya..

Posted on

Salam admin.
mohon hide profile saya..
Saya nak tanya pendapat semua..Apa kah berdosa seorang isteri bermain wasapp dengan laki2 lain yang xpernah berjumpa sekadar kenal di wasapp..tanpa izin saya..


Saya dah minta isteri saya jangan berhubung lagi..isteri saya cakap kawan je..kalau kawan sekolah saya tak kisah..tapi laki2 ni dia xkenal pun..sampai isteri saya cerita kat kawan peremmpuan dia tentang hal rumah tangga kami..bagi saya becerita hal rumahtangga dengan orang luar pun dah dikira dosa..alasan isteri saya sekadar luahkan perasaan….padahal saya yang banyak bantu dia dari susah sampai dah berjaya hingga sekarang..bekerja 12jam demi keluarga..yang saya marahkan kawan perempuan isteri saya ni pulak dia ajar isteri saya simpan no laki2 tu letak nama pmpn..itu ke namanya kawan????


berbalik dengan kawan laki2 wasapp isteri saya dia duda ada anak..6 series lagi..selalu wasapp “dear”..kadang2 sampay 2 3 pagi wasapp dengan laki2 tu…wasapp selalu online je bila say a on..tapi sikit pun xada tanya saya dah makan atw pun x..saya bertanya isteri saya apa yang dia nak dalam hidup dia sebenarnya..siapa yang dia pilih..suami atw laki2 tu..apa yang memeranjatkan saya jawapan isteri saya “bagi dia tempoh seminggu untuk pikir”masyallah…

.saya dah xtahu nak cakap apa lagi..
Kereta..umah..emas..melancong semua saya ada bagi..bila saya dah nak pencen dah xberduit camni pulak balasan nya..saya dah terlalu banyak bersabar..mana hilangnya hormatnya isteri terhadap suaminya..anak2 dah besar..dah bercucu dah..saya ditengking diherdik sikit pun saya tak amik hati..tapi bila dah berjaya dalam perniagaan terys ilang hormat terhadap suami..


Nak bcerai umur dah tua..anak2 dah besar dan bercucu..semua terkenangkan anak2..tapi macamana nak hadap kalau apa yang ditegur suami semua xboleh diterima??salah isteri saya yang minta maaf..kalau saya ni suami pemalas,xnak kerja..lupa anak2 abaikan isteri saya boleh terima apa yang dia wat kat saya..tapi semuanya lengkap..saya masih bersabar sehingga sekarang…

Viral Malaysia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *