akibat terlalu sayang pada isteri ku relakan dia keluar dengan jantan lain sampai tak pulang rumah sehinggalah dia ham1ll

Posted on

sekadar gambar hiasan

post 1

Salam semua warga KRT…aku taw bila aku ceritakan masalah aku ni mesti aku di kecam..tak mengapa aku terima dengan redha…aku seorang suami 41tahun..punyai isteri 30tahun..

dan baru dikurniakan cahayamata 5bulan..dah 6 tahun kawin baru sekarang diberi rezeki..aku bersyukur.sepanjang perkahwinan aku memang sayang istri aku..apa dia buat aku tak pernah larang..sampai dia kuar dengan rakan lelaki sepejabat pun aku tak rasa apa walaupun aku nampak mereka di restoran..di mall..

sebab sayang kan dia aku tak.nak bergaduh..aku pikir mungkin salah aku tak memberi kebahagiaan yang dia inginkan..makan pakai duit tak ada masalah..cuma sebab lambat dapat anak mungkin dia sunyi..so dia keluar dengan lelaki tu pergi karoke malam2 tuk berhibur..saya pulak tak suka berhibur macam tu..dah 2 tahun perkara tu terjadi…aku tak kisah asalkan dia tetap.balik kerumah.

.walaupun kadang2 tak balik..nak marah nanti dia mintak cerai..atau lari ikut rakan laki dia..aku tak mahu berpisah..aku tetap sayang pada dia..tapi mungkin sebab aku dah bagi kebebasan pada dia..rezeki kami akhirnya makbul..dia hamil ..gembira aku tak terkata..masa dekat hospital rakan lelaki dia turut datang ucap tahniah pada kami..

tapi hati aku nak marah gak sebab senang2 dia nak bagi nama pada anak kami..aku tau la dia rapat dengan bini aku..tapi tak payahla nak campur urusan laki bini..apa2 pun buah hati kami mengeratkan lagi sayang aku pada isteriku..tapi baik kah aku sebagai suami..tak ada perasaan cemburu dan marah..minta pandangan..

post 2

Salam warga KRT..saya pernah dulu post pasal masalah saya yang terlalu sayang pada isteri..tak sanggup berpisah dengan dia walaupun dia keluar dengan lelaki sepejabat..dan cerita kami dikurniakan anak sulong..banyak kecaman kata say a dayus la..suruh check DNA anak..ya saya terima kecaman tu demi kasih sayang saya pada isteri dan anak saya..walaupun itu bukan anak saya..ujian DNA neg(-)..saya redha dengan semua ujian ni..sekarang isteri saya dah berubah tak macam dulu..tak keluar malam..sibuk jaga anak.alhamdulillah.segalanya dah selesai.

Viral Malaysia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *